אין לי ספק שיש לכם אתר אינטרנט ב 2011. בניית אתר אינטרנט הינו נחלתו של כל מי שמעוניין שטביעת האצבע שלו תתחיל להתגלגל ברשת, על אחת כמה וכמה כשמדובר באינטרס עסקי, ארגוני או מסחרי. היצע הכלים והאפשרויות השונות שמציעה רשת האינטרנט רחב למכביר, ואין ספק שזה רק מאתגר אתכם. ואם כבר אין לי ספק שיש לכם אתר אינטרנט, אז ודאי שהוא גם כבר מוכר. אז יש מה להרחיב בנושא פיתוח אתרים. שכן הנושא עוסק בעיקר בהבאת גולשים אליכם. ולכן נעסוק בדרכים בהן יש להתייחס לגולשים מרגע כניסתם לאתרכם עד השלב בו הם יקנו את מוצריכם או השרות אותו אתם מוכרים – פיתוח אתרים?
ובכן, אתם נדרשים לעניין את הגולש, שכן ישנו מעט מאוד זמן, ואם להיות מדוייק, שניות בודדות, לגרום לו לרצות להישאר באתרכם ואפילו להגיע לרגע הנכסף (לו ייחלתם בעת פיתוח ובניית האתר שלכם), בין אם מדובר בחנות לממכר נעליים ובין אם מדובר באתר תדמית של מרפאה פרטית של רופא מומחה כירורגיית כף יד, והצלחתם לגרום לגולש לרכוש דבר מה מכם.
כבר הוכח שגולשים עלולים לנטוש אתר תוך שניות בודדות מכניסתם במידה והם חשים שאינם מצאו את הדבר אותו הם מחפשים, ועל זה ניתן פילוסופית ופסיכולוגית לדבר עד אינסוף.
מנועי חיפוש כדוגמת גוגל, נותנים דגש לנתונים טכניים אלו, כדוגמת שהות קצרה באתר, כפרמטר לרלוונטיות של האתר. לכן, אותן שניות בודדות הן ההזדמנות היחידה להשאיר רושם ראשוני מוצלח ולשכנע את הגולש להישאר. לכן, יש להציב את עצמנו במקום הגולש ולנתח היטב את הגורמים שגרמו לגולש להגיע מלכתחילה לאתר.
יש לנו מטרה ומטרה זו נבנתה עם פיתוח אתר האינטרנט, והיא שהגולש ימשיך לחזור לאתר.
יש לשים דגשים מחוץ לקופסא בעת פיתוח ובניית האתר לערך מוסף ופרטים ייחודיים שיגרמו לגולשים לרצות להישאר באתרינו.
באופן עקרוני אנחנו מעוניינים שדף הבית יישדר לגולש שהגיע למקום הנכון בו ימצא פתרון למה שחיפש.
לכן, בעת בניית אתר אינטרנט, צריך לתת דגשים בעלי ערך מוסף, לביטויי החיפוש שיכולים להוות כניסה לאתר.